1. ACTIVITĂŢI DE MANAGEMENT AL PROIECTULUI
- 1.1. Constituirea și organizarea echipei de implementare a proiectului.
- 1.2. Activități de gestiune a proiectului, monitorizare și evaluare a implementării
- 1.3. Audit
2. ACHIZIȚII PUBLICE
- 2.1. Pregatirea și derularea procedurilor pentru achiziționarea de bunuri și servicii:
- 2.2. Realizarea efectiva a procedurilor
- 2.3. Finalizarea dosarelor de achiziție pentru fiecare bun/serviciu de achiziționat.
3.PROMOVARE, INFORMARE ȘI PUBLICITATE
- 3.1.Elaborare și distribuire de materiale promoționale de prezentare a proiectului, pliante, buletine informative, postere, bannere, etc,
- 3.2.Comunicate de presă publicate în presa locala
- 3.3. Conferință de promovare
- 3.4. Pregatirea și derularea conferinței finale a proiectului
4.IMPLEMENTAREA SERVICIILOR DE TIP SELF-SERVICE