Beneficiile grupului țintă, care derivă din implementarea proiectului:
- creșterea calității serviciilor oferite persoanelor juridice;
- îmbunătățirea serviciului de relații cu publicul;
- diminuarea pană la 1 a numărului de funcționari, care au atribuții de preluare și analiză a declarațiilor lunare;
- diminuarea pană la 1 a numărului de funcționari, care au atribuții de verificare ex-ante și înregistrare date;
- reducerea considerabilă a timpilor de așteptare;
- reducerea considerabilă a costurilor (scăderea numărului de funcționari, ce asigurau aceste servicii)
- creșterea eficienței serviciilor publice;
- îmbunătățirea relației SPO-clienți;
- orientare către nevoile clienților;
- creșterea gradului de satisfacție al cetățenilor față de serviicile prestate;
- asigurarea trasparenței informațiilor;
- simplificare administrativă, adică facilitarea raporturilor între angajatori și instituția publică;
- diversificarea serviciilor oferite de SPO;
- competitivitate, dezvoltare, progres și coeziune.